Slimme software
Als beheerder van een Vereniging van Eigenaren (VvE) sta je natuurlijk klaar voor zowel het bestuur als de woningeigenaren. En het liefst met een glimlach.
Tegelijkertijd is vastgoedbeheer een exact vak, waarin u gestructureerd en systematisch te werk moet gaan. Informatie moet niet alleen snel, maar ook op eenvoudige wijze worden ontsloten. Wij hebben onze software voor VvE beheer ontwikkeld voor en met elk type gebruiker in gedachten.
Transparant
De relatie tussen beheerder en bewoner is gebaseerd op vertrouwen. Daarom willen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk dezelfde informatie beschikbaar is voor iedereen. In HyVve kijkt iedereen naar dezelfde en actuele brondata.
Gebruiksvriendelijk
Je hebt niets aan een VvE beheer software als de processen en werking ervan onduidelijk zijn. Een uitgebreide training om met HyVve te werken is niet nodig. De interface laat niets te raden over. Je kunt direct starten.
Responsief
HyVve houdt iedereen op de hoogte van belangrijke informatie via het dashboard. Maar niet iedereen zit heel de dag achter een computer. Daarom maakten we de software responsief en werkt dus ook op een mobiele telefoon.
Result Software
HyVve is een software voor beheer van Verenigingen van Eigenaren, ontwikkeld door Result Software powered by HTA Systems BV. Onze focus ligt op het ontwikkelen van software voor B2B, met accenten naar B2C. Onze organisatie is plat met korte lijntjes. Dat betekent dat we snel kunnen inspelen op de veranderende vraag in de markt. Het maakt voor ons niet uit of die nu wat meer persoonlijk is of generiek.

Het team achter HyVve
We ontwikkelen al ruim 30 jaar standaard en maatwerk software voor lokale en rijksoverheden, organisaties in de zorg, vastgoedbeheerders en retailers. We excelleren in het ontwikkelen van software die bedoeld is voor administratieve taken.
Ons team bestaat uit een mix van personen in verschillende leeftijdscategorieën. Onze jonge honden bouwen met de nieuwste technieken aan nieuwe software. Allemaal onder toezicht van ervaren sales en projectmanagers.
Onze medewerkers van de servicedesk beantwoorden niet alleen vragen van klanten, maar denken ook actief mee over verbeteringen. Zij hebben nu eenmaal het vaakst contact en ervaren als eersten waar aandacht aan gegeven moet worden.